سلام

گفتم هوای میکده غم میبرد ز دل گفتا خوش آن کسان که دلی شادمان کنند

سلام

گفتم هوای میکده غم میبرد ز دل گفتا خوش آن کسان که دلی شادمان کنند

مادر ..., مادران فردا پدران فردا

گاهی لطافت ها و ظرافت هایی در زندگی پدرم میبینم که برام خیلی عمیقه.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:26 http://www.eyewitness.blogsky.com

سلام بابا
سلام بی بی

دوستون دارم و دلم براتون تنگ شده

محسن چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:28 http://www.eyewitness.blogsky.com

مــــادر ...

[ web | href=mailto:>email ] محسن

سلام
داشتم نا امید می شدم که آپ کنی:) greeting mode

ببین فقط دارم می نویسم همین، جدی نگیر! warning mode

تو بازی های عشقی، برای ما آدمای معمولی
همه برگها ممکنه یه روزی رنگ ببازن یا اینکه پررنگ تر بشن، غیر از یکی
برگی که از اول بوده و کاری با تحلیل های من و تو نداره
مادر، بی بی دله unique mode

شاید بپرسی برای ما که سربازیم، تکلیف زن و معشوقه و ... چیه، نگران نباش سه تا بی بی دیگه هم هست :ـ، تازه الان می تونی رو چند دست ورق حساب کنیD~; فکر کنم این مود بزنه بالا sense of humor mode

چند وقت پیش یاد یکی از بچه ها افتادم، که سر کلاس بیگلری، من و تو باهاش همکلاس بودیم، راهنمایی هم اینکه قدش از من و تو بلندتر بود(تو پرانتز بگم که کلاس بیگلری برای من یه چیزه دیگه بود)
با خودم فکر کردم من و اون چقدر می تونستیم دوستای بهتری برای هم باشیم، ولی خیلی ساده از کنار هم رد شدیم، هنوز هم با هم درتماسیم ولی رابطمون هیچوقت عمیق نشد، شاید واقعا نباید بیش از این می شد، شاید اینقدر خیلیه و کافیه، شاید وقتی دیگر بشه! nostalgia mode

همین الان به واژه جدیدی رسیدم،‌ "کیفیت رابطه"
واقعا بعضی از ما تو عمق رابطمون با هم غرق می شیم و گم می شیم
کیفیت بهتره، البته الان و امشب، ممکنه فردا بگم عمق بهتره madness mode

نقشی بر آب می زنم از گریه حالیا----- تا کی شود قرین حقیقت مجاز من hafez mode یا همون مود خداحافظی

پاسخ :
سلام ...

خدایی بی تعارف می گم با نظرات خیلی حال می کنم ... یه جورایی به دلم میشینه هرچند که بعضی وقتها حرفات از دایره معلومات من خیلی بالاتره! می دونم این یه عیبه واسه یه وبلاگ نویس ... ولی خب فرصت افزایش معلومات ندارم!!!

مودهای جالبی بود ... دستت درست ...

دلت شاد ...

شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد